tisdag 12 maj 2009

duschmunstycke till "nya" badrummet


Takdusch från Clas Ohlson 599:-

Hade tänkt att köpa denna takdusch från Clas Ohlson som muraren (eller vem som nu sätter kaklet) skulle kunna montera. En takdusch hade inte varit dumt alls, lite lyx i vardagen! Och eftersom det är en hyreslägenhet jag bor i vill jag inte kosta på det hela för mycket själv, så priset känns fair för den duschen.

Pratade med svärmor innan om att ha inkaklat vs ikke inkaklat badkar. Hon ansåg att inkaklat var bäst för det var lättast att hålla det rent. Jag är inte själv så praktisk utan tänker på vilket som kunde vara finast ;D Hade man fått ett fint badkar hade man ju gärna velat att det hade synts också.

Vad hade du valt?
Inkaklat eller ej?

Hur ser din dusch ut?

5 kommentarer:

  1. ja han e fin min kalle..:)
    jag har problem med rygg, revben och nu även svanskotan. men jag har lärt mig att det är för att brosket på dessa ställen mjuknar... urk.

    SvaraRadera
  2. Jag hade nog inte valt inkaklat. Tycker det är finare när det är fristående.
    Duschen är jättefin. Själv så har jag ingen takdusch, men hade inte tackat nej till det.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle nog välja inkaklat för att det ger ett enhetligt intryck. Våran dusch är en tråkig hyreslägenhetsdusch, fast nu saknar jag den. För vi har varit utan dusch i tre veckor på grund av en vattenskada. Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. tack för alla fina kommentarer..:) jag sitte roch väntar opå nästa inlägg från dig.::)

    SvaraRadera