måndag 11 maj 2009

Nya matbordet + stolar är på plats!

Snygg fleecefilt från IKEA


Matsalsbord och stolar från IKEA

Det börjar minsann ta form här hemma! De nya matsalsmöblerna från IKEA är monterade och jag är väldigt nöjd med mitt Bjursta-bord och mina Gilbert-stolar :) Den röda mattan görsig dessutom kanonbra med de nya möblerna, mycket bättre än med de gamla.

Och har jag lite tur så kommer min Linné-tapet från Boråstapeter i veckan så jag kan tapetsera i köket. Kommer bli så snyggt :)

Faan, jag älskar att få göra om och göra ett boende till ett eget hem. Vi är så nära nu och det är så skönt. Och det har bara tagit 4 månader att totalt göra om lägenheten. Är inte bara nöjd utan också stolt eftersom jag nästan gjort allt själv.

1 kommentar:

  1. Hittade just hit
    Här tror jag att jag kommer att trivas
    Bor också i hyres lägenhet men är intresserad av inredning

    SvaraRadera